דרגת בטיחות
6
דרגת זיהום אוויר
15

תא נוסעים – ספורט אלגנט
גימורי כרום יוקרתיים מזכירים שה-Cupra היא לא SUV שגרתי.
שחור מנצנץ



פנסי Full LED
הדור הבא של טכנולוגיית התאורה כסטנדרט ב-Cupra שלך. עם מעבר אוטומטי מאורות דרך לאורות גבוהים ויכולת תאורה יוצאת דופן בכל שעה ובכל דרך.
אורות שונים
חמישה צבעים לבחירתך, מראה אקסקלוסיבי אחד.







חוויית הנסיעה מעולה מתחילה באיכות חומרים ללא תחרות.
מושבי ספורט עוטים עור, לחוויית נסיעה ברמה הטובה ביותר. לחוויית נהיגה מוחלטת, מוצעים כאופציה מושבי "באקט" בתוספת תשלום.
קריצה אוונגרדית וסטייל בכל פינה
אפילו מראות הצד מספרות על השילוב המדוייק שבין ספורט ויוקרה. המראות, בחיפוי שחור מבריק, מציינות באלגנטיות שמדובר ב-SUV עם אופי דינאמי.
מחירון
רמת גימור | מחיר מחירון כולל מע״מ | מחיר אגרת רישוי | מחיר מלא כולל מע״מ וכולל אגרת רישוי |
---|---|---|---|
קופרה אטקה 2.0TSI ל', 300 כ"ס אוטומט | ₪249,900 | ₪3,366 | ₪253,255 |
תוספות | מחיר מחירון כולל מע״מ |
---|---|
תוספת חבילת Pro (חישוק 19" קופר + מושבי באקט) | ₪17,900 |
מושבי באקט | ₪12,900 |
חישוקי 19" קופר | ₪8,900 |
תוספת צבע | ₪3,500 |
תוספת צבע מיוחד | ₪4,900 |
בטיחות
קוד דגם | תיאור דגם | רמת האבזור הבטיחותי |
---|---|---|
KH76GS | קופרה אטקה 2.0TSI ל', 300 כ"ס אוטומט | 6 |
רמת
בטיחות
גבוהה
בטיחות
גבוהה
7
6
5
4
3
2
1
0
רמת
בטיחות
נמוכה
בטיחות
נמוכה
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות בקופרה אטקה
7כריות אוויר
מצלמת רוורס
מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב
חיישני חגירת חגורות
מערכת בלימה אוטונומית בעת חירום
שליטה אוטומטית באורות גבוהים
בקרת שיוט אדפטיבית
מערכת לזהוי תמרורי מהירות
מערכת זיהוי הולכי רגל
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
מערכת לזיהוי רוכב אופניים ואופנועים
התרעה במצב של עייפות או הסחת דעת
מערכת זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
מערכת למניע שכחת ילד ברכב
מקרא
מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת שאינה מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונליות להתקנה
זיהום אוויר
דגם | צריכת דלק ממוצעת בליטרים ל-100 ק״מ * | דרגת זיהום אוויר |
---|---|---|
קופרה אטקה 2.0TSI ל' 300 כ"ס | 8.8משולב | 15 |
דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי**
זיהום מירבי
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
זיהום מזערי
*נתוני היצרן ע"פ בדיקת מעבדה, תקן: 715/2007*2018/1832DG
ייתכן פער בין צריכת הדלק בתנאי מעבדה לבין צריכת הדלק בפועל.
**הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי ( גילוי נתוני זיהום אוויר ברכב מנועי בפרסומות ) התשס״ט 2009
ייתכן פער בין צריכת הדלק בתנאי מעבדה לבין צריכת הדלק בפועל.
**הדרגה מחושבת לפי תקנות אוויר נקי ( גילוי נתוני זיהום אוויר ברכב מנועי בפרסומות ) התשס״ט 2009